Hallihallå i stugan

Det va fan inte igår 😂🙌🏻
Har inte haft lust eller tid, för att blogga. Helt ärligt har jag inte det nu heller och har ingen aning om när det kommer upp något nästa gång, eller jo någon dag innan jul. För jag kan inte ta det nu, men då kan jag och jag måste bara kasta det i ansiktet på vissa äckliga människor, kommer ta det mer då så förstår ni nog varför 😉 

Jag är lycklig, det har hänt sjuuuukt mycket och jag e alldeles för trött för att ta allt. Jag har gjort mina läppar, fyller 25 snart, håller på att hälsotesta vb för att vi vill ha bebbar, har börjat gymma med världens godaste och saknade tola, rider igen och en massa annat härligt. Livet går myway justnu och det är så sinnessjukt jävla gött 💞🤞🏻 

Lilleman växer så det knakar och jag och Tobias är lika kära då som nu. 

Så egentligen inte för mycket smaskig info sådär, tyvärr 😱 livet är bara gött justnu, för det mesta iaf 😁🙏🏻 ser att ni förresten är sjukt många som vaaaarje dag trycker er in på min blogg, så det är ändå endel som verkligen följer den o tycker de är intressant. Roligt 🙈👌🏻

Nu tänkte ja faktiskt nana lite iaf, sovmorgon imorgon vilket jag ser fram emot galet mycket, haft en härlig tjöt stund med gött folk här nu ikvöll/natt, får alltid så mycket energi utav det! Aja, hoppas ni haft en go helg 😁












Kommentera här: