Prove I'm alright song'

Ja, ännu en natt av varje i flera veckor..
Kan inte sova längre, jag är i en fruktansvärt extrem bland period. Såhär tydligt har det nog aldrig tidigare vart tror jag, har ju liksom inuti inte riktigt slutit fred med vad min kropp vill osv. Jag orkar inget men vill hela världen, vill se på en film men kan inte kolla, kan inte sitta still. Min kropp är död, vill sova men mitt huvud säger nej. Inte före klockan 3-4 dem senaste veckorna, trots att jag gått upp i dräglig tid ändå så fattar verkligen inte. Så tacksam att vi bor som vi gör vid såna här tillfällen.

Sitter justnu och lyssnar på musik och röker faktiskt, nyss låg jag i sängen precis som jag gjort sen klockan 11 men jag pallar inte de mer. Måste verkligen sova så jag vet inte om jag ska trotsa allt vad jag vill och ändå ta en sömntablett, men jag har typ glömt bort hur jag reagerar på den dagen efter.. Måste nog börja med dom innan jag crashar fullständigt igen.. Har liksom legat på en hårsmån hela våren och sommaren, "sommaren" för vi har verkligen inte gjort e t t s k i t, typ känns det som. Iallafall inte vad jag är van vid att göra när det är sommar, är aldrig hemma, aldrig inne. Men nu gör jag ingenting annat än att bor i min säng, helt ärligt. Känns det som, återigen så tacksam för att vi bor som vi gör. Vet inte vad jag hade gjort justnu annars.. Eller utan Tobias heller för den delen för fyfan rent ut sagt, vilken klippa vilket lass han har fått dratt det senaste halvåret året alltså, sjukt! Älskar hur starka vi är tillsammans 💜🙏🏻

Men, jag måste verkligen sova! Blir fan galen av detta!! Och imorgon är det fullt upp också, måste in till stan och fixa hundra saker känns det som, för på lördag åker vi ju till gotland. Äntligen 😀🌤️ äntligen har Tobias semester, har fan känts som en evighet. Vi krockade ju när vi skulle till powermeet, när vi skulle åka till Fia vi blev påkörda bakifrån och ärligt det värsta jag vart med om! Så mitt ena däck behöver lagas, bilen funkar men har hänt endel med den.. Sjuka folk som fan inte kan köra bil alltså!

Well, godnatt. 




Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

Hoppas att du fått lite sömn!

Kommentera här: