20 frågor mitt i natten

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
Noomie, alltid velat ha en tös som heter så ☺ eller typ Nova-lee, galet fint!

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Kärlek utan sex? Nah, skulle aldrig funka för mig.

3. Har du bra självförtroende?
Nej, eller det är väl hur man ser på det. Självförtroende kan vara mycket, jag tror inte jag är störst bäst och vackrast men jag vet min värdighet idag, till skillnad emot förr.  

4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Att-göra-lista-i-livet: 1. Skaffa det förbannade körkortet. 2. En till liten knort. 3. Flytta helst igååååår.

5. Beskriv ditt drömutseende.
Jag har nog faktiskt ingen som jag vill likna eller sådär?

6. Någon du har kysst?
Tobias? Haha

7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej, inget.

8. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Ja, vem gillar inte blommor i håret? 🙄

9. Vad väljer du, godis eller chips?
Chips.

10. Hur uppvaktar man dig?
Närvaro, blickar, tar i mig ofta, typ sådär i think. Det VIKTIGASTE för mig i ett förhållande, funkar inte det så byyyye Felicia 👋🏻

11. Har du rykten efter dig?
Ja, folk vet så jävla mycket? Tror iaf att dom vet, så jävla mycket 🙄 för mycket luft, fega, bakom ens rygg, små människor utan eget liv. Buhu

12. Din absolut sämsta egenskap?
Humör som dalar sometimes.

13. Din bästa egenskap?
Givmild.

14. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja, varför inte? Man är ju inte 13år längre typså

15. Har du kysst en kompis?
Ehm, i think so?

16. Hade du kunnat ha distansförhållande?
Nej, skulle aldrig funka för mig. Jag är en person som behöver mycket närhet, alltså det är superviktigt och ah Ne.

17. Hur lång är du?
163 cm.

18. En vacker person?

Minime, världens finaste skapelse 😍👶🏼

19. Ett boktips?
Seriöst? Min senast lästa bok eller något? Vingklippt ängel? HAHA som typ 14åring? I dont know, läser inte böcker.

20. Bäst just nu?
Att det ösregnar och är plåttak på stugan så man hör minsta droppe, minus att klockan är halv 3 på natten dock. Fuckfuckfuck



-



Kommentera här: